Het is di 16 okt 2018, 21:52

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 2 berichten ] 
 Nieuwe Layout 
Auteur Bericht
Beheerder

Bericht Nieuwe Layout
L.S

Het zal niet onopgemerkt zijn gebleven dat we werken aan de nieuwe FMF Novum Layout.

Na een eerste periode waar we gebruik hebben gemaakt van de "Default" phpBB3 ProSilver Layout, zijn we nu overgeschakeld op de E-Tech Layout, ontworpen door Vjacheslav Trushkin.

In deze layout paste onze ouwe trouwe FMF header zonder al te veel aanpassingen.
Alleen de blauwe header kleur matcht nu beter bij de E-Tech Layout.

Qua kleur is het forum niet erg veel veranderd, maar het is volledig reclame-vrij!!!! en we kunnen gebruik maken van de nieuwe mogelijkheden die phpBB3 ons biedt. Alleen de zoekmachine is al een uitkomst.

Ik hoop dat eenieder de komende weken een flink aantal foto's op de Foto Mate Forum Novum Gallery kan plaatsen. De mooie fotodagen zijn aangebroken.......

We gaan nu "rustig" werken aan wat Ad al de " Vijftraps Raket " heeft genoemd..............

Kijk maar eens bij http://www.alphamountworld.com wat hiermee bedoeld wordt.

Alleen gaat FMF Novum hier nog een paar trappen aan toevoegen...............................

groet

Nico VG

Administrator FMF Novum

do 10 apr 2008, 08:13
Profiel WWW
Beheerder

Bericht Re: Nieuwe Layout
Batraaf schreef:
Het ziet er allemaal al heel lekker uit hoor en dat Oranje doet haast Alpha-achtig aan (met nog wat blauw her en der uit de good old Minolta tijd). Het is al mooi Nico en het wordt nog mooier. Mooie Neutrale kleuren.

Ik wil vooral ook Johan bedanken.
Hij heeft de software en de nieuwe skin geinstalleerd, hulde!!
Ik heb slechts de zaken in het forum ingeregeld.

Na heel veel gezoek vond ik deze layout/style met het beschaafde blauw en het mooie oranje.
Inderdaad een Sony/Minolta Reminder........
De achtergrond voor de foto's is inderdaad een stuk neutraler dan de lichte cyankleur van de vorige layout.
Los van het gekozen passepartout kun je de foto's nu ook "koud "plaatsen zonder gelijk een overstraling te krijgen.

De teksten blijven zo mooi leesbaar en vooral ook rustig!
Een eerste keuze voor een donkergrijze achtergrond is afgevallen vanwege het feit dat je dan altijd diapostief tekst aan het lezen bent.
Daar ben ik eigenlijk allergisch voor. Zeer vermoeiend voor de oogjes.
Daarbij hadden we het geluk dat alle "knoppen" in het Nederlands waren te verkrijgen.
De vertaling uit het Engels is van phpBB.nl

Groet

Nico VG

do 10 apr 2008, 11:04
Profiel WWW
Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 2 berichten ]