Het is di 21 nov 2017, 15:55

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
 naamloos #79 
Auteur Bericht

Bericht naamloos #79
Afbeelding

Geen idee waar dit onder valt....

Dit is in een oude opslag van een leisteen fabriek... De maten die in dat vak liggen

Bovenstaande is ofwel een feit zoals het mij bekend is, ofwel een conclusie gebaseerd op mij bekende feiten, door velen ook wel 'mening' genoemd. Het staat u vrij de feiten met goede onderbouwing te weerleggen.

di 01 jan 2013, 20:25
Profiel WWW

Bericht Re: naamloos #79
Jammer dat hier nog niet op gereageerd is...
Het is voor mij een van die intrigerende beelden waar ik niet direct vat op krijg maar toch telkens terug naar kijk. En net als bij muziek, is dat voor mij meestal een goed teken...

Kijken we hier nu tegen een muur of een plafond aan?

De belichting lijkt me heel moeilijk: tegen zo'n donkere achtergrond slaag je er toch in om het licht en de kleuren op de lei heel neutraal te houden.
En de balken zijn net genoeg verlicht om wat structuur te tonen en me benieuwd te maken...

wo 02 jan 2013, 19:59
Profiel

Prachtige tinten in de dakspanten en delen Roel.
Het leisteen plateau zegt me weinig, fotografisch gezien.

wo 02 jan 2013, 20:14
Profiel

Johan schreef:
Jammer dat hier nog niet op gereageerd is...
Het is voor mij een van die intrigerende beelden waar ik niet direct vat op krijg maar toch telkens terug naar kijk. En net als bij muziek, is dat voor mij meestal een goed teken...

Kijken we hier nu tegen een muur of een plafond aan?

De belichting lijkt me heel moeilijk: tegen zo'n donkere achtergrond slaag je er toch in om het licht en de kleuren op de lei heel neutraal te houden.
En de balken zijn net genoeg verlicht om wat structuur te tonen en me benieuwd te maken...

Zoals wens al reageerde... Je kijkt tegen een schuin dak met een dwarsbalk aan. Belichting was idd een drama om goed te krijgen. Er was een felle zon met veel wolken, of het was keihard of enorm diffuus. Heb een kwartier staan wachten tot er halve wolk precies goed schoof en het licht op de juiste plekken dempte en door liet.... En een kwartier op een plek stilstaan waar je niet mag zien duurt echt lang...

Bovenstaande is ofwel een feit zoals het mij bekend is, ofwel een conclusie gebaseerd op mij bekende feiten, door velen ook wel 'mening' genoemd. Het staat u vrij de feiten met goede onderbouwing te weerleggen.

wo 02 jan 2013, 20:38
Profiel WWW
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ]