Het is wo 20 jun 2018, 01:51

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 12 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
 advies gevraagd voor Sony A900.... 
Auteur Bericht

Bericht Re: advies gevraagd voor Sony A900....
Beste FMR's,
Fijn dat jullie zo open reageren, en dank voor het meedenken vooral. Wij hebben besloten om het advies van Romke als eerste te gaan proberen, dus de hele camera goed afplakken en dan alleen contactspray op de wieltjes.

We hebben nu de camera teruggevraagd bij Tech-Repair ( koste wel 78,50 euro onderzoekkosten) maar dat is dan ook weer leergeld :idea: Bij de vorige reparatie bij Tech-Repair duurde het 6 weken, camera was opgestuurd naar N-Frankrijk, dus zelf reparen ze dit niet eens, ik had gevraagd de oude onderdelen erbij te krijgen, zodat we konden zien wat er stuk was, maar daar beginnen ze niet aan, (staat in hun reparatievoorwaarden en die moet je tekenen voordat je de camera opstuurd)
Ik ging voor de 2e keer omdat het nog maar heel kortgeleden was dat de 1e reparatie was uitgevoerd en hoopte dat er een garantie op zat, niet meer dus :twisted: Ik vind 400 euro erbij ook teveel dus vandaar dat we besloten hem terug laten sturen.

Als het met de spray niet lukt, dan moet idd de bovenkap eraf, schoonmaken en er weer opzetten, als dat tenminste lukt.
IK heb intussen gezien dat je deze ook kan bestellen bij EET Europarts uit Utrecht (die heeft alle Sony onderdelen los)onder de naam CV Top Block Assy voor 216,75 excl.btw.
Dus we gaan aan de slag ermee, want ik kan het niet over mijn hart verkrijgen mijn trouwe maatje zomaar aan de kant te zetten.
Nogmaals bedankt, ik laat weten hoe het afloopt. gr. Maja

www.pbase.com/marspromotion
http://www.marspromotion.com
[url]/http://marspromotion.wordpress.com/[/url]

ma 09 jan 2017, 13:43
Profiel WWW

Bericht Re: advies gevraagd voor Sony A900....
Veel succes ermee en ik ben benieuwd hoe het afloopt. :)

ma 09 jan 2017, 17:47
Profiel
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 12 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2