|
|
|
Registreren • Help
• Zoeken • Inloggen |
|
Het is wo 19 jun 2013, 06:09
|
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen
kratje/trapje op wieltjes
| Auteur |
Bericht |
|
Anita
|
 Re: kratje/trapje op wieltjes
Ja, die van Clik heb ik ook gezien, maar daar hangt vast ook een clikprijsje aan. Heb toevallig van de week maar zo'n vouwkrat op wieltjes gekocht en een opklapbaar krukje bij de Hema. Werkt prima, heb er net een fotoshoot mee gedaan.
_________________ Winter! - That's the season to be young, catching snowflakes on your tongue! 4 Samojeden | geen kar | geen slee
|
| zo 16 okt 2011, 10:17 |
|
 |
|
MichelvA
|
Anita schreef: Ik hoef niet 2 meter de lucht in ... maar soms ben je weleens aan het shooten en dan denk je: was ik maar net even een 30 cm langer Zoiets dan? 
|
| zo 16 okt 2011, 12:37 |
|
 |
|
Anita
|
_________________ Winter! - That's the season to be young, catching snowflakes on your tongue! 4 Samojeden | geen kar | geen slee
|
| zo 16 okt 2011, 12:40 |
|
 |
|
MonDiaL
Geregistreerd op: di 07 jul 2009, 13:04 Berichten: 1645 Woonplaats: Barendrecht
|
 'helikpterview'
_________________ Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen.
|
| zo 16 okt 2011, 21:37 |
|
 |
|
J@siu
Geregistreerd op: zo 21 feb 2010, 20:50 Berichten: 730 Woonplaats: Ergens in Brabant
|
Anita schreef: Ja, die van Clik heb ik ook gezien, maar daar hangt vast ook een clikprijsje aan. Heb toevallig van de week maar zo'n vouwkrat op wieltjes gekocht en een opklapbaar krukje bij de Hema. Werkt prima, heb er net een fotoshoot mee gedaan. Hmmm... @Anita , heb je daar foto's van ?? ben wel benieuwd naar "jou uitvinding" hihi... Ook ik vind de clickprijs wel wat aan de hoge kant ... 
_________________ Mijn "Kritiek" is altijd mijn eerlijke "Mening" en nooit mijn "Commentaar" !!
|
| ma 17 okt 2011, 12:09 |
|
 |
|
Anita
|
 Toevallig werd ik tijdens deze shoot het slachtoffer van een gevalletje "Behind the scenes". In de verste zie je de rolbare krat staan en ik zit zelf op het Hema krukje.
|
| ma 17 okt 2011, 12:28 |
|
 |
|
Geert
|
gustav schreef: anita
CLIK komt binnenkort met iets fantastish aan , ... ja kan hem ook als trappetje gebruiken , mocht je iets hoger willen het is van superkwaliteit , ik heb al een rugzak van dit merk , ik wil niks anders meer
ik heb er al eentje besteld
groet gustav Da's heel mooi, maar ik kan hem niet op de site vinden. Heb je een directe link, Gustav? G
|
| ma 17 okt 2011, 14:02 |
|
 |
|
gustav
|
Hi geert , hij komt begin volgend jaar op de markt. Vandaar dat hij er nog niet opstaat ik wil je wel op de hoogte houden
gr gustav
|
| di 18 okt 2011, 13:04 |
|
 |
|