Het is ma 19 nov 2018, 11:09

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 
 a7 R II Shipped 
Auteur Bericht
Beheerder

Bericht a7 R II Shipped
'The eagle has landed'
Sony zet een nieuwe wereldstandaard neer.......
Een 'benchmark' waar 'de anderen' zich voorlopig op stuk kunnen bijten.

De A7RII ligt in de winkel!

do 06 aug 2015, 14:16
Profiel WWW

Bericht Re: a7 R II Shipped
De eerste reviews zijn veelbelovend. De bestel (wacht) lijsten zijn fors. Via Amazon, B&H new york kun je bestellen maar je moet geduld hebben. Heb alleen nog maar lovende berichten gelezen, behalve dan dat de cam bij continue filmen in 4k oververhit raakt. Verder niets dan lof voor deze cam. Ik heb er veel zin in, maar dat heb ik ook in een leica Q

zo 09 aug 2015, 23:54
Profiel WWW

Batraaf schreef:
De eerste reviews zijn veelbelovend. De bestel (wacht) lijsten zijn fors. Via Amazon, B&H new york kun je bestellen maar je moet geduld hebben. Heb alleen nog maar lovende berichten gelezen, behalve dan dat de cam bij continue filmen in 4k oververhit raakt. Verder niets dan lof voor deze cam. Ik heb er veel zin in, maar dat heb ik ook in een leica Q

ik heb hem ook sinds woensdag.........lekker snel.....moet nu alleen lightroom upgrade`n want ik kan me foto`s niet zien :(

ma 10 aug 2015, 15:38
Profiel
Beheerder

En de nieuwe SEL 24/70 f-2.8 GM zit er ook nog aan te komen......

De GM serie lijkt de nieuwe, meer lichtsterke, lijn te worden.
Sony heeft deze lichtsterke serie al her en der aangekondigd.
Deze 42 Megapukkel camera mag eigenlijk alleen gebruikt worden met ´Super Glas :)
Carl Zeiss heeft dit begrepen en komt met de vreselijk goeie FE Zeiss Batis 85mm f/1.8 lens en de FE Zeiss Batis 25mm f/2.0 lens.
Beide lenzen met AF en OSS en ook nog met een digitaal venster. Deze komen in de buurt van de Otis..........
De FE 35 mm f/1.4 ZA, de 55 mm f/1.8 ZA en 90 mm f/2.8 Macro G van CZ en Sony zijn toppie, maar er kan best nog wat meer 'superglas' bij.

Digicameinfo spotted an official Sony lens name registration in Russia. Sony named the lens “SEL2470 GM”.
This is likely the first f/2.8 Full Frame E-mount zoom lens! And “GM” could define the new line of fast Sony zooms.
Usually once registered the new product will be announced within the next 6-8 weeks.
Sony already confirmed on previous interviews they are working on faster FE lenses.

ma 10 aug 2015, 15:56
Profiel WWW

nico schreef:
En de nieuwe SEL 24/70 f-2.8 GM zit er ook nog aan te komen......

De GM serie lijkt de nieuwe, meer lichtsterke, lijn te worden.
Sony heeft deze lichtsterke serie al her en der aangekondigd.
Deze 42 Megapukkel camera mag eigenlijk alleen gebruikt worden met ´Super Glas :)
Carl Zeiss heeft dit begrepen en komt met de vreselijk goeie FE Zeiss Batis 85mm f/1.8 lens en de FE Zeiss Batis 25mm f/2.0 lens.
Beide lenzen met AF en OSS en ook nog met een digitaal venster. Deze komen in de buurt van de Otis..........
De FE 35 mm f/1.4 ZA, de 55 mm f/1.8 ZA en 90 mm f/2.8 Macro G van CZ en Sony zijn toppie, maar er kan best nog wat meer 'superglas' bij.

Digicameinfo spotted an official Sony lens name registration in Russia. Sony named the lens “SEL2470 GM”.
This is likely the first f/2.8 Full Frame E-mount zoom lens! And “GM” could define the new line of fast Sony zooms.
Usually once registered the new product will be announced within the next 6-8 weeks.
Sony already confirmed on previous interviews they are working on faster FE lenses.

Ja, zoiets ook gelezen op sonyalpharumours, deze lens is geregistreerd in Rusland.

ma 10 aug 2015, 17:50
Profiel WWW
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ]