Lloyd Chambers doet zijn zegje over de NEX-7
| Auteur |
Bericht |
|
peterv
|
 Lloyd Chambers doet zijn zegje over de NEX-7
http://www.diglloyd.com/blog/2011/20111 ... yNEX7.htmlEen beetje zurig... Maar dat is zijn stijl. Daarom ben ik vooralsnog ook geen lid van zijn site. Er staat veel nuttige informatie, maar het is allemaal geschreven in een voor mij iets te betweterig toontje. PS: de mijne komt vandaag 
|
| wo 28 dec 2011, 08:32 |
|
 |
|
nico
Beheerder
Geregistreerd op: wo 26 maart 2008, 18:19 Berichten: 6440 Woonplaats: Vianen Ut
|
 Re: Lloyd Chambers doet zijn zegje over de NEX-7
. Ik zag dat Cameraland in Alkmaar de NEX 7 body op voorraad heeft! http://www.cameraland.nl/product/1341/23669/Vr Gr N
_________________ “The single most important component of a camera is the twelve inches behind it” Ansel Adams
|
| wo 28 dec 2011, 09:10 |
|
 |
|
peterv
|
Ja, dat is de (Premium) prijs die ik heb betaald bij Kamera Express. Zij hebben nu de 5 jaar garantie actie... Ik kan mij niet voorstellen dat ik vijf jaar met de camera zal doen, maar de lange garantie helpt tzt wellicht bij het verkopen. (er komt in de komende vijf jaar vast wel weer wat mooiers aan, maar voorlopig ben ik hier heel blij mee!
|
| wo 28 dec 2011, 11:45 |
|
 |
|
nico
Beheerder
|
. Ik kreeg vanmiddag een mailtje dat de NEX 7 body Nu ook bij CameraNu op de plank ligt.
Helaas nog niet de kit met de "zwarte" SEL 18-55......
De vloed heeft de objectieven afdeling duidelijk meer verstoord dan de camera assemblage afdeling......
Dit heb in een ander Topic al eens gemeld.
Voor de kit moeten we nog een tijdje geduld opbrengen.
Vr Gr N
_________________ “The single most important component of a camera is the twelve inches behind it” Ansel Adams
|
| wo 28 dec 2011, 16:50 |
|
 |
|
nico
Beheerder
|
. De NEX 7 body's welke voor Nederland waren bestemd hebben amper de planken geraakt...... Alles is al weer opperdepop.... kunnen we weer (on) geduldig gaan zitten wachten op wat komen gaat Vr Gr N
|
| zo 01 jan 2012, 13:08 |
|
 |
|
peterv
|
Goh, nou, goed nieuws dan vwb de gewildheid van de camera. En goed nieuws voor de nieuwe eigenaren. Hoeveel zouden het er zijn? Ik denk eerder enkele tientallen dan enkele honderden. K-E sprak uitdrukkelijk van een zeer beperkte voorraad.
|
| zo 01 jan 2012, 14:17 |
|
 |
|
nico
Beheerder
|
. KE heeft ze niet eens in de webshop als "Op Vooraad" vermeld........
Dat zegt genoeg.
Vr Gr N
|
| zo 01 jan 2012, 14:36 |
|
 |
|
romke
Geregistreerd op: di 20 jul 2010, 07:31 Berichten: 1761 Woonplaats: putte
|
ik denk dat een beetje geduld nog wel eens beloond kan worden. er zijn ongetwijfeld nog een aantal mensen dat een NEX 7 wil voor de prijs zoals die nu wordt aangeboden en die zullen bij de eerstvolgende zending ook wel toeslaan. maar aan het aantal "early adapters" komt een eind en dan pas blijken hoe groot de belangstelling echt is. ik wil er zelf ook wel een, maar dan voor een prijs die onder Euro 1000 ligt. uiteindelijk is het nog steeds een boel geld voor een camera erbij en niet "in plaats van". ben benieuwd wat de prijs gaat doen vanaf het moment dat de toestroom goed op gang komt en aan de eerste vraag is voldaan.
|
| zo 01 jan 2012, 15:20 |
|
 |
|
peterv
|
nico schreef: . KE heeft ze niet eens in de webshop als "Op Vooraad" vermeld........
Dat zegt genoeg.
Vr Gr N Tsjonge... Ik stond op hun 'mail mij indien op voorraad' (zg. e-mail notificatie) lijst, kreeg om 18.15 de mail, om 19.30 belde ik en er was er nog 1...
|
| zo 01 jan 2012, 19:37 |
|
 |
|
peterv
|
romke schreef: uiteindelijk is het nog steeds een boel geld voor een camera erbij en niet "in plaats van". Inderdaad, ik ga 'm als 'hoofdcamera' gebruiken, de 5n als camera erbij, de HXV9 voor privé kiekjes. Ik geloof steeds meer dat de NEX 7 prima kan voldoen als hoofdcamera. De tijden veranderen... romke schreef: ben benieuwd wat de prijs gaat doen vanaf het moment dat de toestroom goed op gang komt en aan de eerste vraag is voldaan. Ik ook! Onder de €1000 kon nog wel eens tot de zomer duren. Ondertussen ben ik voor die €250 lekker al een half jaartje bezig... Groeten, Peter
|
| zo 01 jan 2012, 19:46 |
|
 |
|