Het is vr 16 nov 2018, 20:58

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
 Somali 
Auteur Bericht

Bericht Somali
Ik was ook nog bij m'n broer geweest en die heeft 2 nieuwe aanwinsten in de vorm van jonge katten(Somali), dus die mochten ook model staan voor de nieuwe compact camera.

Valt helemaal niet tegen met ISO-1600:

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

di 14 aug 2018, 19:14
Profiel

Bericht Re: Somali
Dit ziet er inderdaad prima uit !
Mooie scherpte en toch dieptegevoel. En dat voor ISO 1600 op zo'n kleinere 1-inchsensor!
Ik heb zelf nog de eerste RX100, presteert ook altijd prima, maar die gebruik ik nooit boven ISO 400.
Althans niet bij opnamen waar de donkere patrijen ook nog doortekening moeten hebben.
Maar de generatie van jouw RX100 heeft dan ook een al weer (veel) betere sensor.

Groet,

H.J,

do 16 aug 2018, 06:51
Profiel

Bericht Re: Somali
Bedankt H.J. :)
Het is een heel fijn cameraatje, ik moet er nog wel erg aan wennen, ik ben dat kleine niet gewend en ook zitten dan de knopjes wat dichter op elkaar, dus ik raak nog weleens wat aan wat ik eigenlijk niet aan wil raken. :lol:
Maar dat komt wel goed, heb ook al wat geoefend met slow motion beelden en ook dat gaat steeds beter.
Ik heb nu ook wat dingen gefotografeerd die ik eigenlijk met m'n A77II met meer mm's zou moeten fotograferen, dan hoef je niet zo dicht op je onderwerp en heb je ook sneller een wat rustigere achtergrond.
Eigenlijk heb ik deze aangeschaft om lekker in m'n broekzak erbij te hebben als ik met de A77 en telelens op pad ben, voor de landschapjes en de familiekiekjes en zo.....nu heb ik af en toe de oude A55 met Tamron 17-50mm ernaast en dan loop je toch met 2 redelijk grote camera's.
Ook wil ik waarschijnlijk wat meer met concertfotografie gaan doen en vaak mag je dan geen camera met verwisselbare lenzen mee naar binnen nemen en is dit denk ook een uitkomst.

ma 20 aug 2018, 11:04
Profiel
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ]