Het is za 20 okt 2018, 16:02

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
 Ook vergeten voor te stellen... 
Auteur Bericht

Bericht Ook vergeten voor te stellen...
Hallo, ik ben Hermen, al 5 jaar (niet zo heel) actief op Fotomate. Eigenlijk heb ik me nog nooit voorgesteld, sorry! Ik woon in Veldhoven en ben werkzaam bij een grote chipmachinefabrikant in het zuiden des lands. Ik fotografeer sinds 2003, ob 100% amateur-basis. Heb bij het CKE in Eindhoven diverse cursussen gevolgd, die ik heel leerzaam vond. Daar heb ik ook de overige leden van het fotocollectief "Op de korrel" leren kennen: we komen regelmatig bij elkaar om te lunchen, en af en toe om te gaan fotograferen of werk te bespreken.

Op fotografie-gebied heb ik een brede interesse, zelf houd ik me vooral bezig met landschap en natuur. Zonet heb ik mijn eerste foto's op Fotomate gepost :) Gebieden waar ik vaak naar toe ga zijn de Veluwe en de AWD (voor de niet-ingewijden: Amsterdamse Waterleidingduinen).

"Toevallig" fotografeer ik met Sony; toen ik begon waren Canon en Nikon de grootste concurrenten van mijn nieuwe werkgever, dus de keus voor Minolta lag voor de hand ;) Nadat Sony de Minolta-boedel overnam heb ik een A700 aangeschaft, waar ik nog steeds met veel plezier mee fotografeer. Meestal zit er tegenwoordig een 16-105 of 70-400 op.

Tot mijn persoonlijke foto-hoogtepunten reken ik de reis met Geurt Besselink naar Noorwegen, het bereiken van de finale van de Grasduinen natuurkalender-wedstrijd, en de dagprijs van de Glow fotowedstrijd :)

do 01 aug 2013, 20:41
Profiel

Bericht Re: Ook vergeten voor te stellen...
Ook al ben je hier al langer dan ik: welkom op het forum!

do 01 aug 2013, 21:06
Profiel

Fijn dat je uit de donkere kamer komt na 5 jaar ;) en dat we nu jouw foto's hier kunnen bewonderen.
Veel plezier Hermen!

vr 02 aug 2013, 09:14
Profiel

Welkom Hermen.

MvG, René.

wo 07 aug 2013, 20:28
Profiel WWW
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ]